چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

ادای عاشقی

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ
آری؛

دارم فقط_ادای عشق تو را در میاورم
امشب چو اشک_این قائله را سر میاورم
دستگیرتو نشد_این دلِ بی آبرویِ من
یاللعجب!_چه شد؟نکند شَر بیاورم؟...
لکنت گرفته زبان و_دیده می دهد صدا،
بغضی گرفته راهِ گلو....نوا در بیاورم؟
آری شکست،بغض و_نگاهم بسویِ توست
گفتی که باید_چشمانِ خود را تَر بیاورم!
دیدی چه شد؟_حالِ عطش در فراقِ تو؟
باری شده_برای تو جز دردِسر بیاورم؟
خوش نیست....حال و هوایِ دلم_بگو؛
اینجا چطور_عشقِ تو در بَر بیــــاورمـــ؟


اسفند1392/گیلان



*درد دارد.....ادای عاشقیم:"(

نظرات  (۲)

سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
افرین به شماو صد آفرین به پدر ومادر شما با این فرزند صالحشون وهزاران افرین به مولا با این عاشقانش و بیشمار درود بر آفریدگار یکتا به خلقت عظمش "" یا فارس الحجاز! ادرکنی. یا ابا صالح المهدی! ادرکنی. یا ابا القاسم! ادرکنی ادرکنی و لا تدعنی، فانی عاجز ذلیل" [M]اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ #عَجِّلْ فَرَجَهُمْ{-35-}[/M]
پاسخ:
شما بزرگوارید....
من قطره ای هم نیستم دربرابر دریای باعظمت دوستدارانِ حضرت
ان شاالله خود مولا یاری بدن
اگر ایشون نبودن همینم نبودم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">