چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

یا فاطمه...إشفعی لنا عندالله

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

در حرم،رسمِ ادب،سر به زمین باید داشت
قطره ای شرم گُنه،روی جبین باید داشت
به تمنایِ وصالت،چه فرستم از پیش....؟
که بجز اشک،برایت ،چه نگین باید داشت؟
آنکه بیرون زِ بهشتِ تو رود،عاقل نیست؛
ذره ای مهرِ تو را،همچو یقین،باید داشت
هر که در روزِ ولادت به وصالِ تو رسید...
انتظارِ فرجش....خُلدِ برین باید داشت!
چه کنم؟دست به پیشِ که گدایی ببرم؟
التفاتی،به منِ،زار و حزیـــن باید داشت
شرمی از روزِ ازل،بر دلِ من افتادست،
ناله ای بدرقه ی راه،وزیـــن باید داشت
منِ بیـــمار...طبیبم شدی یا معصومه"س"
نظر مرحمتی،جانبِ این،باید داشت...
گفتند اندر کرمت،شعله به دامن بزنیم
یک نگاهی به همه،منتظرین باید داشت
یا فاطمه....اشفعی لنا عند اللـــــــه؛
به تو و آل تو، احساسِ قرین باید داشت


16شهریور1392/گیلان


!)سال 91 این شعر و شروع کردم در رثای خانوم....طول کشید تا اجازه کامل شدن بهم بدن....تا روز ولادتشون کاملش کردم.
!!)طبیبِ کسیه که خوب بیمارش و میشناسه...دردشو میدونه...درمان دستشه!"چه طبیبی بهتراز خانوم"هر چی از خانوم بگم باز کمه...اندازه ای نبودم که بهترازین در مقام ایشون بگم
!!!)دلتنگِ دیدارِ دوباره ی حرمم...التماس دعای زیارت


نظرات  (۹)

بسیار زیبا بود. احسنت.
اجرکم عند الله.
پاسخ:
ممنونم از شما بززرگوار
  • ن. قربانی حق
  • عالی بود ...

    اگه قم نتوستید بیایید
    خاک ضریح خانم فاطمه اخری (خواهر امام) رشت رو سرمه ی چشمانتون کنید
    تمنای دعا
    پاسخ:
    ممنونم از شما....
    در محله ی ما(روستای لیالمان)برادر بزرگوار امام رضا"آقاسیدعلی کیا"هستند
    چشم...اگر گذری کردم سری به اونجا میزنم
    یاحق
  • کوچکترین منتظر
  • عااااالی بود...خیلی خوب بود...شفاعت خانوم نصیبت عزیز‌‌‌
    پاسخ:
    فدای شما....عزیزدل!
    سلام
    خداخیرتون بده ؛ خیلی خوب بود
    خیلی زیبا بود احسنت

    خوش به سعادتون
    پاسخ:
    بی نگاه خانوم هیچی نبودم....الانم جیره خوار سفره شونم
    التماس دعا
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    با مطلب
    تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
    بروز هستیم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • سلام
    خداقوت
    اجرتان با بی بی
    با اجازه تان قضد دارم سروده تان را در وبلاگ بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها درج کنم.

    سالم باشید و حاجت روا
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    ممنونم....محتاج دعاهای شمام
    لطف میکنید ان شاالله خود خانوم دست گیرتون باشه
    ان شاالله
    علی یارتون
  • مصطفی کریمی
  • افرین واقعا خوشا ب سعادتتون…
    پاسخ:
    محبت دارید....
    به پایِ اشعار شما نمیرسه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">