چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

ثانیه هایِ من

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

ثانیه ها_ بی تو می گذرند ....

اما من_نه !

از ثانیه هایِ بی تو می مانم!!!

گذرِ ثانیه هایم بی تو؛
عجیبــــــ درد_دارد





. به پنجره هایِ اتاق که میخورد_باران_
یاد تو در حوالی دلم با خنکایِ بیشتری میوزد...

: حسِ بارانی شدن میکنم...بریزم و پاک کنم
_خودم را از "تمامِ خودم"

.: و تو میپیچی؛
و حسِ هوایِ تو بودن پشتِ شیشه ی اتاق موج میزند...
و من تمامِ شب را در حسرتِ ماندن در زیرِ "بارانِ نگاهِ تو"
             چه خوب -دلبری می کنی!

:: عاشقانه ها که برایِ تو باشد به پایان نمیرسد...
خودم را به پایان میرسانم و سرشار از تو خواهم شد...

چ ش م ا ن ت ظ ا رِ لحظه هایِ با تو بودن ها...

نظرات  (۴)

عالییییییییییییییییی
بنام خدا

شاعر گرامی سلام علیکم 

آن چه مسلم است و همه ی ما به آن یقین داریم این مساله ی مهم و اساسی  میباشد که اتحاد و یکپارچگی در هر امری نوید بخش پیروزی های بزرگ بوده و هست و قطعا افرادی که در مسیرهای مهم یکدل و یکپارچه قدم به میدان گذاشته اند موفق بوده و نامشان در تاریخ میدرخشد.

با توجه به همین مساله  "هم سرایی" که طرحی نو و ابتکاری میباشد با همت بیش از 500شاعر  داخل و خارج از کشور فعالیتش را آغاز نموده و از شما شاعر گرامی دعوت به عمل می آید تا در این طرح بزرگ که با همت دوستان در سال 1394 در کتاب گینس ثبت و از طریق تلویزیون پوشش خواهد داده شد شرکت نمایید تا شما شاعر ارزشی به جامعه ی شعر معرفی گشته و از اثرهای زیبایتان همگان استفاده بنمایند.
ان شاءالله

لازم به ذکر است که هم سرایی شامل  دو بخش سوگند نامه و مناجات آن هم در قالب مثنوی میباشد.که برای اطلاع دقیق و دیدن نمونه های سروده شده شما را به سایت 
www.hamsoraei.com
دعوت میکنم.
  
به امید ثبت نام و حضور سراسر نور شما بزرگوار

در ضمن ان هایی که دوستشان دارید را از این طرح مطلع سازید و تمام سوالاتی که ممکن است برایتان مطرح شوند را از مدیر محترم سایت بپرسید.

 
از طرف عضو کوچکی از هم سرایی
به امید دیدار
خدایار و نگهدار
  • برای از تو گفتن کمم
  • عاشقانه ها برای تو به پایان نمی رسد..‌‌.
    درود بر شما
    درود خدا بر شما. در پناه خدا و امام زمان باشید همواره.
    http://qafi.ir/?p=11592

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">