چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

هوایِ تو دارم آقا :"(

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

"هو المحبوب"

دلنوشته ام تو ادامه ی مطلب

×التماس دعایِ ویژه یکی سفارش شده خیلی محتاج دعاست واسه ی تعجیلِ فرجش که گشایش تموم بی کسی ها و گم شدن هایِ ماست... :"(


مرا به باران چه نیاز،بودنت بهانه نمیخواهد در خاطرِ ویرانم.....

توهستی و باز آسمان میگرید از فراقِ تو....:"(

عاشق شده ام....

مبتلایِ به هجران شده ها میفهمند حال و روزم را....

که چطور از دوریِ تو مبتلا به اشک هایی شده ام که سرازیر شدنشان قابل پیش بینیِ آسمان نیست!

بدجور هراسانم....

عشقِ تو مرا دیوانه کرده است...

همان دیوانه ی معروفی که کوسِ عاشقیش در کوچه هایِ شهری که از بی تو بودن ها پر است پیچیده....

هلاکم....

از اینهمه "نیستی هایم"...."گول زدن هایِ خودم"....

من نیستم و تمامِ هستیم توئی....

قطره قطره ظلماتِ وجودیم که دست تو را برایِ گشایش تمنا میکند....

هوایِ تو کجاست.....؟!آقا....منکه بدجور این روزها "سر از بی هوایی تو" در آورده ام....

قرار است بی هوایِ تو "تا کجا دور معکوس نفس بکشم"....درد_دارد نه؟!....اما نمیدانم:"(

نمیدانم و این بار داد دارم از "همه یِ دانسته هایی که بخاطرشان گسیلِ به غفلت شده ام..."

درد_دارم و اینبار داد دارم از "درد نداشتن هایِ زمانِ غفلتهایم..."

هوایِ نفس کشیدنم تهی شده آقا....

بی هوایِ تو کجا روم؟چگونه آرام باشم....

وقتی که خیالِ تو بودن هم ثانیه ای ذهنم را مسکن نمیبخشد....

کجا روم آقا؟......دست هایت تمنایِ من است و....

شرم دارم از این دستها که امان از من بریده و لیاقت از خود دریده اند....

و باز مانده این چ ش م ا ن ت ظ ا رِ روزها و شبهایِ حیرانِ تو...و باز مانده..."تلاطمِ دلهره هایش"

عجیبـــ نا آرام میکند این بغض هایِ سکته وارِ آسمان که هی میگیرد و هی سخت میبارد.....:"(

جز پناهِ امنِ حریمِ تو کجا روم؟تو بگو....

"آواره ی در خویشم...."

و از من بودنم بیزار....منی که تو نباشی چه بدرد این"عاشقِ سربار" میخورد....

توبگو....

تو بگو و از همه ی حواشیّم تو خبر بده.....بگو که چگونه در ظلمات گیر کرده ام و تو هربار به من نگاهی تسکین وار بخشیدی....

تو بگو که هر بار که از روزنه هایِ کورِ ظلماتی خودم نگاهی با شرم نه پایِ کرامتت کردم....تو "دست جلو آوردی"

....من.....زار....و....خسته ام.....بدونِ تو.....خسته از هر تلاطمی......بس است بخداااااااااااا.....دیگر بی وجود تو کشش ندارم......

مرا از اینهمه "دغدغه هایِ پوچ برهان"

نظرات  (۷)

  • آزران وطن من
  • در تـقـدیـر هـر انـسـانـی مـعـجـزه ای خـاص از طـرف خُـدا تـعیین
    شـده است ، که قـطعـاً در زنـدگی ، در زمـان مـنـاسب نـمـایـان خـواهـد شـد .
    یـک شـخص خـاص ، یک اتفـّاق خـاص ، یـا یک مـوهِبت خـاص …
    منـتـظـر اعـجـاز خُـدا در زنـدگـیـت بـاش ، بـدون ذره ای تـردیـد
    ثانیه‌ها از پی هم می‌گذرند تا لحظه ورود ماهی از ماه خدا را نوید دهند
    حلول ماه رجب، اولین ماه از فصل عبادت و رحمت الهی، مبارک باد
    التماس دعا
    تبادل لینک؟http://saadat52.blogfa.com/
  • برای *از تو گفتن* کمم
  • سلام
  • برای *از تو گفتن* کمم
  • سلام دوست خوبم
    در بین کارهایم برای اینکه نشان دهم آدم خوش قولی هستم در اولین فرصت خدمتتان رسیدم.
    و چه حقیقت های تلخی در نوشته تان مخفی و یا آشکار بود...
    تعبیرات هم بسیار خوب بود.
    احسنتم
    پیامبر اعظم (ص) :
    سعادتمند حقیقی کسی است که "علی" را در حیات او و پس از رحلتش دوست بدارد.
    الامالی- ص 249

    سلام علیکم مومن
    ولادت حضرت ابوتراب بر شما مبارک
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    با سلام

    بروزم هستم با عنوان:

    حسن اللهیاری و چالشی به نام اسلام ناب!

    http://no-write.blogsky.com/1394/03/02/post-61

    نظر فراموش نشود!!!
    ممنوع القلم
    باتشکر


    سلام علیکم مومن

    وبلاگ شهید مرادی به روز شد

    http://shahidmoradi.blog.ir/

    این وبلاگ هفته ای یک بار به روز می گردد

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام علیکم مومن
    داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
    لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
    ملتمس دعای خیرتان هستیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">