چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

ادایِ عاشقی

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

شکسته بال و پرم در هجومِ سیلِ "اَدا"

مگر بداد رسی _ مادر التماسِ دعا

گرفته حولِ دلم را پُر از سیاهیِ شرم

بگیـــر نگــــارا،تو دستــــــِ نیازِ مـــرا

پُرم زِ غفلت و آشوبِ بی تو بودنهـــا

مرا زِ قیدِ منیت هایم بکن تو جـــدا

دلم به تنگ آمده از دردِ دلهایـــم

دعا بحالِ دلم کن_شوم کنیزِ شما

من و نیازِ من و حسرتم برویِ دل

توودوایِ دل ویک سفر به کرب وبلا

سرم به سویِ زمین،در دلم هوایِ تو

نمیدهی تو براتی،رسد به دستِ گدا؟

ببخش؛دلِ بیمارِ من فقط تورا دارد

هنوز نشدم"چشم انتظارِ یوسفِ زهرا"


27خرداد94/گیلان


نظرات  (۸)

سلام علیکم مومن
زیبا سروده شده
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام
ممنونم از شما
شماهم ان شاالله
زهرایِ علی یارتون

  • ابراهیم ایلخانی
  • سلام
    خیلی زیبا بود شعر و حس خیلی بالایی در اون نهفته بود...
    با افتخار در پایگاه خبری گلشن راز باز نشر دادم..
    یا علی
  • آیات نورانی
  • سلام
    آغاز سال نوی انسانی مبارک...
    باید "یا محول الحول و الاحوال " خواند
    اونجاکه گفتی مرازقید منیت هابکن توجدا اصلا اهنگ خوبی نداشت
    بقیه خوب بود
    پاسخ:
    ممنونم:)
    سلام


    http://zareh.blog.ir/post/741




    سلام لینکتون کردم
    وب عالییه دارین
  • آیات نورانی
  • سلام
    آماده! سه ، دو ، یک...
    سرعت خود را افزایش دهید!
    زمان کوتاه است
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    طاعات قبول
    وبلاگ شما در لیست دنبال شدگان فانوس جزیره قرار گرفت
    التماس دعا در روزهای میهمانی خدا داریم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">