چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

دغدغه هایِ غیرِ تو مولا

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

مولایِ من؛

"دلم گرفته" .... از بس که از" آشوب و دغدغه هایِ غیرِ تو" پُر شده است :"(

سرم را با کدام خاطرِ جمع روی بالشِ بی خیالی هایِ همیشگیم بگذارم؟

"خسته شدم" .... از تمامِ خودم

...کمی...مرا...بگیر...از...منیّت هایم :"(

درد_دارد درد_دارد

تمام وجودم که از تو خالیست ...

نظرات  (۷)

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    طاعات و عبادات قبول
    ان شاالله زیارت کربلا هم در رزق امسالتان درج شده باشد
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام دوستم.نماز وروزه هات قبول باشه.احساس می کنم هرروز دورترمی شم ازامام زمانم.می شه بهم بگی باچه کارایی قلب هامون بهحضرت مهدی عج الله نزدیک می شه؟
    پاسخ:
    سلام علیکم....
    آدرسی از خودتون نذاشتید ....
    همین جا جوابتون رو بدم میبینید؟!

    من امثال نیمه شعبان امام عصر یک نشونه ای بهم داد که من دعایم برا ظهورش لافی بیش نیست،ولی ممنونم ازش که منو قابل دونست و گفت، روز تولد آقام بود ولی یک کادوئی بمن داد که هنوز دارمش،آقا خیلی سخاوتمنده.شرمندشم!

    سلام متنی که نوشتین خیلی به به دلم نشست واقعا من خودمو گم کردم دلم میخواد در راه امام زمان فعالیت کنم شما میتونید کمکم کنید
  • آیات نورانی
  • سلام,
    آرامش>دوستی>مهربانی
    آیا وکیلم؟
    سلام
    ناشناس سوال خوبی پرسیدن متاسفانه اکثریت ب این درد مبتلاییم همین جا بگید لطفا
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • درد ؛
    د ر د
    دارد....!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">