چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

همه هست آرزویم

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ
بابام بغل دارو خونه نگه داشت؛

از موتور پیاده شد و رفت که دارو بخره

چند دقیه بعد
یه پسر جوون اومد کنارم!!!...چادرم و دید گفت شاید خریدار باشم!

گفت خانم قرآن میخرید؟!

گفتم نه ممنونم دارم...!

گفت خانم ترو خدا دوهزارتومنه فقط ، ترو خدا....بیست تا سوره داره....دعاهم داره...بخرید....

گفتم شرمنده پول همراهم نیست...

بابا م همون لحظه اومد...؛

پرسید ازم که چی میخواد؟؟

من اومدم حرف بزنم دوباره شروع کرد....:

"آقا ترو خدا بخرید.....خیلی خوبه....دعاهم داره....ترو خدا بخرید...."

بابام گفت نه ممنون تو خونمون داریم نمیخوایم...

(اشک تو چشماش جمع شده بود)....آقا خواهش میکنم جون امام حسین دستمو پس نزنید...

بابام پول رو بهش دادو خرید....!!!


-------------------------------------------------------------

آقا....

تو این ماه....تواین شبا....تورو بخدا این گدای بیچارتو بخر....

آقا تورو خدا بخر....منِ سروپا بدی رو

درسته خواسته ی زیادیه آقا

ولی شما که فقیر نوازی

شما که مسکین و از در خونت رد نمیکنی آقا...

میدونم؛
انقدر بی ارزشم که خجالت میکشم سرمو پیشت بالا بگیرم

جنس خوب نیست....پر از عیبه....ولی شما کریمی...

آقا نمیخری....؟؟؟؟

مگه میشه؟؟؟

ترو به مادرت حضرت زهرا"س" قسم بخر....


حالیمه آقا که خیلی پستم....

حالیمه هنوزم که هنوزه انقدر بی ارادم که قولامو میشکنم....

آقا....ولی خودت که از دلم خبر داری که چقد دوست دارم....

میدونی که چقدر میخوامت آقا....

آقابگم....؟؟؟؟

نکنه دوسم نداری ؟؟؟


نکنه انقدر گناه کردم که از چشمت افتادم پسر فاطمه؟؟؟

ترو به آبروی عموت عباس قسم....این دل ماروهم بخر

یه نگاهی به ماهم بکن آقا...


همه هست آرزویم...که ببینم از تو رویی
                                                  چه زیان تورا که من هم...برسم به آرزویی

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر

نظرات  (۱۴)

  • علی ابن الرضا
  • شود آیا که نگاهی به گدایی بکنی از سر احسان و دعایی بکنی بلکه شوم کرببلایی... گل زهرا چه شود باز کنی کار خدایی و مرا پاک کنی؟ آه که مردم ز سیاهی..

  • قلمداد ظهور
  •    من اینبار می خواهم زودتر(روضــــــــــــــــــــه) را شروع کنم.
  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...
    بالاخره بعد از مدتی ... سایتم رو افتتاح کردم، 
    قسمت پیوندها هم، به قسمت همسنگرام انتقال پیدا کرد ...
    به هر حال در خدمتیم ...

    http://babaeian.weebly.com/

    دیدگاهتون برام شنیدنی هست...ممنون***

    + یازهرا(سلام الله علیکِ)
    سلام...
    عزاداریتون قبول...
    کربلا نصیبتون انشاالله...
    شدیدا التماس دعا دارم...



    بروزیم با موضوع "تاثیر موسیقی بر روان موزیسین های معروف جهان "

    یا علی...
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    سلام علیکم

    خواهر خوبم پروفایلت رو خوندم جالب بود

    اگه اجازه بدی ان شاء‌ الله وبت رو لینک کنم ان شاء الله

    رشته ی من هم ریاضی بود

    التماس دعا

    خواهرت ..

  • طلبه امروزی
  • سلام
    به نظرتان رابطه اجتماعی یک "طلبه با نامحرم" باید چگونه باشد؟
    با مطلب "نگاه طلبه به نامحرم(2)" بروز هستم . در این مطلب مفصل به این سوال جواب دادیم . منتظر نظرتون هستیم

    + مطلبی درباره مقاله استاد سید علی اصغر غروی در روزنامه بهار
  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام دوست عزیز

    طلبه جوانــــ هستم از مشهد

    اگر امکان داره پایگاه حقیر را لینک کنید

    www.modafein.ir

    منتظر پاسخ شما هستم

    * اگر دوست داشتین یک طرحی داریم با عنوان جمعه های عصر انتظار ، به صورت صوتی از اینترنت ، در صورت تمایل با هم صحبت کنیم *

  • بنده خدا..
  • الهی، خ‍‍ُنک آن کس که وقف تو شد!
    (از الهی نامه حضرت علامه حسن زاده)
  • سوشیانت ...
  • می فروشم گوشوارم را تا اگر پیدا شود
    در عوض انگشتر زیبا برایت میخرم
    یا رقیه...
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    چفیه منتظر اعلام کمبودهای این وبلاگ توسط خوانندگان...

    با تشکر

    سلام...


    بروزیم..
    ریحانة النبی و تربت...

    http://torbat128.ir/

    التماس دعا
    *از چاه خود آب برداریم....*

    سلام....دعوتید

    http://zareh.blog.ir/post/237

    یا علی
  • ابوالفضل فتح اللهی
  • سلام وبتون واقعا عالیه 
    لینک شدید باافتخار 
  • خادم الحسین
  • سلام.
    وب باحالی داری ممنون میشم اگه به منم سر بزنی.
    راستی لینک شدی اگه شد منو لینک کن.
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">