چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

غربال

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

"غربال"_میکنم....؛

...."خود"م را!

تا،نلرزد دل....در پسِ زلزله های آخرالزمان!

تا قبل از آنکه....

_مهدیِ فاطمه،

غربــ ـال کند مرا،از یارانش!

با نام تو غربال میکنم دلم را"...."


نظرات  (۵)

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • ....باید بگویم مهدی و غربال کنم تمام منیت هایم را
  • سید مهدی موسوی
  • "از بس گناه کرده ام از نامت شرم می کنم..."

    ما گناه می کنیم و خدا

    غیبت تو را

    تمدید می کند!


  • سید مهدی موسوی
  • "از بس گناه کرده ام از نامت شرم می کنم..."

    ما گناه می کنیم و خدا

    غیبت تو را

    تمدید می کند!


    پاسخ:
    وای بحالمون....پسر فاطمه رو رها کردیم....دنبال چی هستیم؟
  • منتظرِ عبور
  • عالی بود فاطمه خانم....
    تمام نوشته هاتون
    مخصوصا عنوان وبلاگتون....مقطعه میکنم!
    واقعا عالی
    بیشتر شعراتونو خوندم
    ان شاالله که آقا کمکتون کنه و درین راه پایدار باشید
    و من الله توفیق
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنونم از نگاهتون
    درپناه حضرت دوست
    التماس دعا برای زیباترین یوسف زهرا
    علی یارتون
  • امیر حسین
  • خیلی زیبا بود
    "غربال میکنم....تمام خود پرستیهایم را...."
    پاسخ:
    غربال باید کرد....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">