چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

یک بهانهِ ی کربلا:'(

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

همچو برگی فتاده بر لبِ جوی_آمدم تا مرا ببری

مثلِ عکسِ پاره پاره شده_آمدم،تا به تا ببری

قسمتم شده یا نه؟_تو بگو من کجا باشـــــم؟

همچو کودک نشته ام بی تو_تا تو من را "کجا"ببری!

حسِ یک جامانده تا ابد این است"نشدم لایق دیدار"

اشکم و آهم و قسمم_جانِ زهرا مرا ببری...

سر کنم در خزان بی تو؟_داغ عشق تو خوش باشد،

درپناهت مرا بغل گیری_ازخودم بِدَر مرا ببری!

بیتِ آخر میان خواهش و اشک_میرسد بیقرارو میداند

در پی "یک بهانه"میگردی_تشنه ای را به کربلا ببری


21مهر93/گیلان

نظرات  (۱)

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • تو که دنبال یه بهونه میگردی آقا....:"(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">