چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

برای مولام دعا کنید

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ

حالش خوب نیست؛

دلش خونه؛

من میگیرم میخوابم...."...."بیداره و برای کارای من گریه میکنه!

کار هر شبشه....

اونوقت من میگردم دنبال کس دیگه ای که اینهمه دوسم داشته باشه؟

با این بی محلیا بهش؟

حالش بده....

دلش خونه....

برای امام زمانم دعا کنید:'(


درد_دارد


http://s2.picofile.com/file/7625021933/entezar.gif



نظرات  (۲)

  • منتظرِ عبور
  • کی بجز آقا....؟
    فدای دلشون برم که انقدر از دست ماها خونه:(
    پاسخ:
    هی خدا....
    یارب رسان تو بر ما صاحب زمان ما را

    تا که حیات بخشد روح و روان ما را
    پاسخ:
    اللهی که هر چه زود تر مولا بیاد.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">