چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

نشانه"...."

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۸ ب.ظ

دارم فقط_نشانه ای از خاکِ پایِ تو

دارد چه زود_می گذرد این هوایِ تو

این سان_شبیه قلم،خط کشیده ام

بر رویِ خاکِ دلم_زیرِ پایِ تو....

قدری نگاه کن_به حال و هوایِ من؛

آیا نمیشود که شوم_آشنایِ تو....؟

چیزی بگو....دست نگه دار،جانِ من

اشکی گره شده_آری برای تو!!!

آری_به یُمن یادِ تو بر رویِ دیده ام

شبنم گرفته کمی_جانم فدای تو

قدری وزیده نسیمِ قدومِ عـــشق،

سبز است جهان_به عطرِ دلربایِ تو


23خرداد1393/گیلان


#آقا گذری کن زِ ایوانِ دلم....

##این روز ها بیش از همیشه محتاج به جمکرانم....

###اگر اونی که باید بود،میبود....حال هیچکسی خراب نبود!

نظرات  (۲)

  • منتظرِ عبور
  • این سان_شبیه قلم،خط کشیده ام

    بر رویِ خاکِ دلم_زیرِ پایِ تو....

    اینجاش واقعا خیلی قشنگه....
    لحظه ی عبور مولا از یاد....
    پاسخ:
    منم خودم این قسمتشو دوست دارم
    [M]اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ #عَجِّلْ فَرَجَهُمْ{-35-}[/M]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">