چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

تا ابد "به نفعِ تو"

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

جاذبه ی چشمانت،کاری به هیچ ندارد

ولی؛

همه را وادار میکند،

_به آن کار داشته باشند!!!!

آری؛

من منفی

تو مثبت

چه جاذبه ای....

من قوانین ریاضی را....نقض....میکنم؛

هر چیزی در تو،تو میشود!

_حتی"تمامِ من"

پس؛

منفی در مثبت...."مثبت"

یک بر هیچ ، تا ابد به نفعِ تو....


!مخاطب خاص موجود نمیباشد....

!!عاشقانه نوشتن را دوست دارم....:)

!!!بماند برای بعد ها....

نظرات  (۱۶)

سلام

 

 فرا رسیدن روز دانشجو را به شما صمیمانه تبریک می گویم....

 

 

 25 توصیه رهبری به دانشجویان....

 

http://zareh.blog.ir/post/636

 

سلام

 

 فرا رسیدن روز دانشجو را به شما صمیمانه تبریک می گویم....

 

 

 25 توصیه رهبری به دانشجویان....

 

http://zareh.blog.ir/post/636

 

  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • احسنت
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام
    رمقمان را بریده اند این خدا حافظی ها
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خدانگهداری....
    رفتن به کربلا
    .
    .
    .
    درد_دارد....جا ماندن:"(
    گفته بودم عاشق نمی شوم
    اما تو تمام معادلات را برهم زدی...
    پاسخ:
    ....عاشقی بد دردیست
    عشق از آتش و من
    از سردی آن میترسم
     می تواند مخاطب خاص هم داشته باشد...

    حض بردم خیلی
    پاسخ:
    بله....
    برای منکه نه!در حال حاضر:)
  • کوچکترین منتظر
  • سلام‌‌‌‌...
    مخاطب خاصش باشد امام زمان...‌محبوب عالم....
    خیلی زیبا بود....
    المهدی فی قلبی...
    یا علی...
    پاسخ:
    علیک السلام خواهر بزرگوار من
    بله....المهدی فی قلبی
    بالاخره شعرام گریزانه میره بسمت عاشقانه های بی مخاطب!
    طبع گِل کرده بود!
  • منتظر کوچک
  • کربلا نرم کجــــــــــــــــ ـــــــــــا برم ؟
    پاسخ:
    بجز حرم.....کجا برم؟:"(
    راه کاروان عشق از میان تاریخ می‌گذرد و هر کسی در هر زمان بدین صلا لبیک گوید، از ملازمان کاروان کربلاست

    شهید سید مرتضی آوینی


      لبیک یا حسین.....
     السلام ای وادی کربلا
    السلام ای سرزمین پر بلا
    السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
    السلام ای کشته های بی کفن
    اربعین حسینی برشما تسلیت باد
    پاسخ:
    بر شما هم
    التماس دعا
  • مصطفی کریمی
  • سلام…
    احسنت
    خیلی زیبا بود…
    موفق باشید
    پاسخ:
    و علیکم السلام....
    ممنونم
    بزرگوارید
    با دعاهایِ شما....و هم چنین شما هم موفق باشید
    سلام

    عالی بود

    سربلند و پیروز باشید
    پاسخ:
    و علیکم السلام....
    ممنونم همچنین!
    عالی.
  • امیر حسین
  • عاشقانه ی قشنگی بود....
    "یک بر هیچ،تا ابد به نفع تو!!!"
    پاسخ:
    ممنونم
    عالی بود 

    موفق باشید 

    التماس دعا
  • سید مهدی موسوی
  • چه کنم با دل تنها...

    چه کنم با غم دل ...

    چه کنم با این درد؟

    دل من ... ای دل من + بغض

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">