چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

لنگـــ...

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ

ببخش...

برایِ تو کم میگذارم که به "کار" و "زندگی"ام برسم!

اما...هنوز نفهمیده ام؛

به تو که نرسم...

"کار" و "زندگی"ام...لنگـــ میماند....





...
♥●✿سَلامٌ عَلی آلِ یسَّ

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا حُجَّهَ اللَّهِ وَ دَلیلَ اِرادَتِهِ
✿●♥

نظرات  (۲۷)

  • علی حقیقی
  • یاصاحب الزمان

    گفته بودم چو بیایی غم دل باتو بگویم
    چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
  • گیله مرد
  • عالی بود
    خداقوت
  • آقای میم
  • سلام...
    خیلی قشنگ بود.
    واقعا همینطوره...


  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • زیباس....

    پاسخ:
    ت!
    ممنون...

    سلام
    مطالب وبلاگ خیلی خوب بود.
    ممنون
    خــــــــدا قــــــــوت
    پاسخ:
    علیک السلام...
    با تشکر از حضور شما
    علی یارتون
  • کمی بودن ...
  • یامهدی ....ببخش 
    سلام دوست عزیز.وب خوبی داری ولی ناراحت نشی دلگیره قالبشو عوض کن

    پاسخ:
    علیک السلام
    ممنونم
    ناراحت برای چی؟
    ممنون از نظرتون
    یاعلی
  • دکـ لـ مـ هـ
  • زیباست...

    قلمتون مستدام/یاعلی
  • ادمین ادمین
  • ایول داری ....
  • فاطمه ضرابی
  • وقتی برای اولین بار این دو بیتی را شنیدم تا ته دلم سر خورد . به احترام موضوع اصلی وب شما می نویسمش . به امید عنایتی
    همه عمر برندارم سر ازین خمار مستی 
    که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
    تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد 
    دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی ...
  • فاطمه ضرابی
  • وقتی برای اولین بار این دو بیتی را شنیدم تا ته دلم سر خورد . به احترام موضوع اصلی وب شما می نویسمش . به امید عنایتی
    همه عمر برندارم سر ازین خمار مستی 
    که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
    تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد 
    دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی ...
  • محمدباقر حاجیانی
  • سلام.بسیار زیباست...
  • کمی بودن ...
  • امام علی (ع):هرکسی زیادشوخی کنداحمق شمرده می شود....
  • امیـــــد ...
  • امام ما در حساس ترین برهه ی تاریخ،جبهه بزرگ دعوت به اسلام را برای سربازان انقلاب گشوده اند...
    جبهه رسانه ای دشمن نیز تمام توان خود را به کار بسته تا صدای دعوت مولای ما را خاموش کند ... 

    تکلیف چیست؟ !
    چرا برخی صدای جنگ رسانه ای را نمی شنوند؟!
    جنازه ملک عبدالله را رها کنید ...
    او مدت هاست که در جهنم است ...
    و از مرگ وی فقط می توان عبرت آموخت!

    جبهه ما اینها نیست!
    امام ما در جبهه دیگری می جنگد

    همه ما باید به هرشکلی دعوت کننده باشیم ...

    سلام بعد یه مدت نسبتا طولانی برگشتم منتظر نگاه گرمتون هستم
    ممنون که به ما سر زدید 
    یاعلی
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • منتظر کوچک
  • سلام

    و هنوز درگیر همین جابجایی این دو عبارتم ..
    به تو که نرسم زندگی ام لنگ می ماند ..
    هنوز درگیرم ..
    پاسخ:
    و علیکم السلام...

     درگیر که نباشم زندگی نمیگذرد...
    همین درگیریم زنده می کند مرا...
    +هنوز درگیرم
  • سید مهدی موسوی
  • یه موتور گازی داشت که هرروز صبح و عصر سوارش میشد و قارقارقارقار باش میومد مدرسه و برمیگشت .  یه روز عصر که پشت همین موتور نشسته بود و میروند ، رسید به چراغ قرمز .
    ترمز زد و ایستاد .
     یه نگاه به دور و برش کرد و موتور رو زد رو جک و رفت بالای موتور و فریاد زد :

    الله اکبر و الله اکــــبر ... نه وقت اذان ظهر بود نه اذان مغرب .

    اشهد ان لا اله الا الله ... هرکی آقا مجید و نمیشناخت غش غش میخندید و متلک مینداخت و هرکیم میشناخت مات و مبهوت نگاهش میکرد که این مجید 
    چش شُدِه ؟! قاطی کرده چرا ؟ !
    خلاصه چراغ سبز شد و ماشینا راه افتادن و رفتن و آشناها اومدن سراغ مجید که آقااا مجید ؟ چطور شد یهو ؟ حالتون خوب بود که !
    مجید یه نگاهی به رفقاش انداخت و گفت : "مگه متوجه نشدید ؟ 
    پشت چراغ قرمز یه ماشین عروس بود که عروس توش بی حجاب نشسته بود و آدمای  دورش نگاهش میکردن .
     من دیدم تو روز روشن جلو چشم امام زمان داره گناه میشه . به خودم گفتم چکار کنم که اینا حواسشون  از اون خانوم پرت شه . دیدم این بهترین کاره !"
    همین!
    "برگی از خاطرات شهید مجید زین الدین”
    واقعا همینطوره...
    خیلی خوب بود
  • سید مهدی موسوی
  • شعر خواندم که تو را از سر خود اندازم 

    تو خودت شعر شدی در سر من افتادی....+گریه:"(

  • فانوس جزیره - گمنام
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
    هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
    بحار الانوار - ج 70 - 249


    سلام علیکم مومن
    شهادت حضرتش تسلیت باد
    لطفا بنده را دعا کنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    عرض سلام

    وبلاگ و مطالب زیبایی دارید.

    خوشحال میشیم به ما هم سربزنید...

    یاعلی مددی

  • حضرت مادر.سـ
  • برای *از تو گفتن* کمم
  • عالی بود.
  • برای *از تو گفتن* کمم
  • من از کامپیوترم پیام می گذارم چنانچه کارهای اینترنتی و درس و .... فرصتی بگذارد حتما از جملک ها هم استفاده خواهم کرد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">