چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

:.:یادت باشد...؛
به یادت خواهم آورد
جمعه ای را که من از عشقت به شور افتادم
همه ام شدی...
سرپناهم شدی
میدانی؟
همه شدن برای کسی که فقط تو را دارد به چه معناست؟
کافیست حال هرروزم را ورق ورق کنی و مشقهای شبانه ام که بهانه ی نفس کشیدن را از انتظار تو به مشامم کلید میزند تصحیح نمایی!
من با کسی که تورا ندارد به توان محبتت مغایرت دارد!
بیا هر شب,
مشق اشکهایم را که در انتظار بغض پرپر میزند و من میمانم و یک تکلم له شده در پشت حنجره را بنگر...
دلم به خون افتاده میدانی یعنی چه؟
یعنی قلمم برایت حرف میزند و من گیج لجبازی دلم مانده ام!:.:

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر

نظرات  (۵)

اللهم عجل لولیک الفرج


خدا قوت

پاسخ:
اللهی آمین

ممنونم

  • محمدصادق برجیان
  • ببخشید نوشتید

    تولد دینیم 27 مهر 1390

    یعنی چی؟!!!!!!!

    قبلش دوران جاهلیت بوده؟!

    پاسخ:
    سلام علیکم

    باید بگم که همگی ما اونجوری که باید دینمونو نمیشناسیم....منم دینم دینی بود که خانواده باعث شدن که همونطوری باشم و خدارو شکر که تو خانواده ای هستم که از همه نظر اسلامی و ولایتی و از نظر دین قوی
    اما من وابسته به خانواده بودم و هرکی ازم چیزی درباره دینم شیعه میپرسید و اگر شبهه ای وارد میکرد نمیتونستم چیزی بگم....
    این بود که شروع کردم به مطالعه و خودم به این رسیدم که شیعه بر حقه و الان پای مذهب و امام زمانم جون میدم ولی قبلا ایمانم چون خود یافته نبود سست بود
    تو اون تاریخ که زدم تو حرم حضرت معصومه بودم و یه گشایشی در همه احوالم روحی و جسمی ایجاد شد و خیلی عوض شدم....این عوض شدن من تونست رو اطرافیانم و تو افراد کوچیک تراز من که دورو برم هستن اثر بذاره و مسیر زندگی من و دوستان و دوروبریهامم عوض کنه چون من میتونستم رو دختر خاله هام و دختردائیم که کوچیک تر از من هستن تاثیر بزارم و من همه ی این ها رو مدیون محضر کریمه ی حضرت معصومه و آقا امام زمان هستم....

    شاید بشه گفت قبلش جاهلیت بود با این اوصاف
  • یک آخرالزمانی
  • بسیااااااااار زیبا



    الهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    ممنونم...(گل)
    سلام علیکم
    خدا قوت
    در جمع دوستان فرقان لینک شدید...
    یاعـــــــلی...
  • رها پاک سرشت
  • خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
    ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

    خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
    به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

    جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
    خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

    شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
    خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

    مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
    خدا کند که مریضی من دوا نشود

    ز روزگار غریبم گشته است معلوم
    شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...
    برای سلامتی شاعر این شعر امام خامنه ای سه صلوات بفرست ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">