چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

درد_دارد

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ

درد_داره انقدر که هر شب آقامون گریه میکنه...برای چی؟

برایِ منِ روسیاهش!

درد_داره وقتی من گناه میکنم و آقام باید برام استغفار کنه...

درد_داره وقتی تو قنوتش برام دعا میکنه ولی من تو کل روز ازش غافلم:"(
درد_داره...وقتی ادعا میکنم که اون تمومِ زندگیمه ولی راحت وقتی به دوراهی دوست داشتن"من" و دوست داشتن"اون" میرسه،خودمو تیکــــــــــ میزنم و اونو ضبـــــــــــدر !!!!
درد_داره وقتی که مبتدایِ نوشته هام،تو رفتارام محذوفــــــــــه...وقتی مرجعِ ضمیرِ کارام،به عزیزِ زهرا بر نمیگرده!
درد_داره حرفایی که میزنم و قطعه قطعه میشم،پایِ عمل بهش
درد_داره وقتی تموم نفس هام بویِ خود خواهی میده...
درد جاییه که نگاهِ آقات رو...گرمیِ نگاهشو روت حس نکنی و دست به هر غلطی بزنی!
درد نقطه ایه که میفتی از نگاهِ آقات...و "دردت نمیگیره" و این...بدترین دردِ ممکنه که تجربش خیلی دردناکه!
درد...درد اون جاییه که تو "حسرتِ یه جمرانی" و لیاقتشو بهت نمیده و گریه میکنی و وقتی گریت تموم میشه...تمومِ نداده هاشو میفهمی که برایِ چیه...
درد اینه که هنوز،با این همه علمی که بهش داری،با این همه آگاهی ازش،با این همه ادعایِ همراهی باهاش...جیگرشو با اشتباهایِ تکراریت خون میکنی!
واقعا درد_داره "وقتی نمیفهمی چه کاری درسته" ...بعد
تو اوجِ گناهت_اشتباهت_میفهمی و خجالت می کشی...این درد_داره
درد_داره وقتی اشتباهاتتو نمی بینی و سرتو فرو میبری تو گناهت و ناغافلانه ازش بی حسرت و مکث کوچیکی عبــــــــور می کنی!
....درد_داره
وقتی...تو اوجِ گناهت...آقات یادت میفته...وقتی می بینتت...وقتی از خجالت میخوای نابود بشی!...درد اینه
بغیرِ این دردی وجود نداره
درد اینه که تو چشمایِ عشقت خوب نباشی غیرِ اینه؟
درد اینه که برایِ عشقت کم باشی...غیرِ اینه...:"(

درد_داره

نظرات  (۱۱)

  • عباس زاده
  • درد دارد درد



    اللهم عجل لولیک الفرج



    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

  • ... یک بسیجی ...
  • هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
    بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
    ما منتظران اگر بخواهیم همه
    امسال همان سال فرج خواهد شد

    سروده سید مجتبی شجاع

    اللهم عجل لولیک الفرج
    نمی دانم چه زمانی خواهی آمد 

    اما می دانم اگر بیایی همه چیز خوب می شود 
    یعنی همه چیز خوب هست خوب تر می شود

    حالا اگر کمی دیرتر بیایی هم بهتر!!

    شاید تا آن موقع من هم کمی بهتر شده باشم.

    می دانی من دوست دارم تو بیایی ولی دوست ندارم آمدنت به من بستگی داشته باشد 

    یعنی برایم سخت است که برای آمدنت، برای بودن در کنار تو ، تلاش کنم.

    خب همه دنبال راحتی اند دیگر...

    امان از دست این راحت طلبی!
    ... 

    عاشق نشدم اماحال آدم عاشق را شنیده ام و دیده ام که با یاد یار می خوابد و به یاد او چشم باز می کند و همیشه به او فکر می کند. ..

    ولی نبودن تو آنقدر ها هم محسوس نیست انگار برای همه عادی شده است که نباشی ....

    اینجا هر روز بدون تو می گذرد و کسی نبودنت را حس نمی کند ...
    کسی متوجه "فاجعه"ی نبودن تو نیست....


    که اگر متوجه بودیم  باید تا کنون آمده بودی....


    ولی نیستی....

    مولای من جهان بی تو می گذرد....


    و کسی به فکر نیست که با چه وضع بدی می گذرد

    این روزها تا از کشته شدن کودکان مظلوم سرزمین های اسلامی حرف می شود. 

    پشت سرش می شنوی"ای بابا به ما چه...."



    آری مولای من
    مردم بی تفاوت شده اند...

    متوجه نیستند که در حال نابودی اند...

    آری ای امام غریب تر از حسین (ع) من !
    اینجا کسی منتظر نیست....


    مبارز
    خوب
    درد دارد
  • آیات نورانی
  • اللَّهُمَّ وَ لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَداً

    سلام؛
    قرآن، حرفی برای تمام فصول؛
    ظرایف و دقایق حول قرآن کریم در کلام رهبر قرآنی؛
    کتاب خوان باشیم؛

    نمی دانم چه زمانی خواهی آمد 

    اما می دانم اگر بیایی همه چیز خوب می شود 
    یعنی همه چیز خوب هست خوب تر می شود

    حالا اگر کمی دیرتر بیایی هم بهتر

    شاید تا آن موقع من هم کمی بهتر شده باشم.

    می دانی من دوست دارم تو بیایی ولی دوست ندارم آمدنت به من بستگی داشته باشد 

    یعنی برایم سخت است که برای آمدنت، برای بودن در کنار تو ، تلاش کنم.

    خب همه دنبال راحتی اند دیگر...

    اصلا اوضاع آنقدر ها هم بد نیست... 

    عاشق نشدم اماحال آدم عاشق را شنیده ام و دیده ام که با یاد یار می خوابد و به یاد او چشم باز می کند و همیشه به او فکر می کند. ..

    ولی نبودن تو آنقدر ها هم محسوس نیست انگار برای همه عادی شده است که نباشی ....

    اینجا هر روز بدون تو می گذرد و کسی نبودنت را حس نمی کند ...
    کسی متوجه فاجعه ی نبودن تو نیست....


    که اگر متوجه بودیم  باید تا کنون آمده بودی....


    ولی نیستی....

    مولای من جهان بی تو می گذرد....


    و کسی به فکر نیست که با چه وضع بدی می گذرد

    این روزها تا از کشته شدن کودکان مظلوم سرزمین های اسلامی حرف می شود. 

    پشت سرش می شنوی"ای بابا به ما چه...."



    آری مولای من
    مردم بی تفاوت شده اند...

    متوجه نیستند که در حال نابودی اند...

    آری ای امام غریب تر از حسین من 
    اینجا کسی منتظر نیست....


    مبارز 
    نمی دانم چه زمانی خواهی آمد 

    اما می دانم اگر بیایی همه چیز خوب می شود 
    یعنی همه چیز خوب هست خوب تر می شود

    حالا اگر کمی دیرتر بیایی هم بهتر

    شاید تا آن موقع من هم کمی بهتر شده باشم.

    می دانی من دوست دارم تو بیایی ولی دوست ندارم آمدنت به من بستگی داشته باشد 

    یعنی برایم سخت است که برای آمدنت، برای بودن در کنار تو ، تلاش کنم.

    خب همه دنبال راحتی اند دیگر...

    اصلا اوضاع آنقدر ها هم بد نیست... 

    عاشق نشدم اماحال آدم عاشق را شنیده ام و دیده ام که با یاد یار می خوابد و به یاد او چشم باز می کند و همیشه به او فکر می کند. ..

    ولی نبودن تو آنقدر ها هم محسوس نیست انگار برای همه عادی شده است که نباشی ....

    اینجا هر روز بدون تو می گذرد و کسی نبودنت را حس نمی کند ...
    کسی متوجه فاجعه ی نبودن تو نیست....


    که اگر متوجه بودیم  باید تا کنون آمده بودی....


    ولی نیستی....

    مولای من جهان بی تو می گذرد....


    و کسی به فکر نیست که با چه وضع بدی می گذرد

    این روزها تا از کشته شدن کودکان مظلوم سرزمین های اسلامی حرف می شود. 

    پشت سرش می شنوی"ای بابا به ما چه...."



    آری مولای من
    مردم بی تفاوت شده اند...

    متوجه نیستند که در حال نابودی اند...

    آری ای امام غریب تر از حسین من 
    اینجا کسی منتظر نیست....


    مبارز 
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامـ
    خداقوتــ
    طاعات عبادات قبول
    هدیهــ ما به شما .. آیه 104 سوره توبهــ ..

    به روزیمـ با "تَقَبَّلْ تَوْبَتِی وَ کَفِّرْ خَطِیئَتِی بِمَنِّکَ وَ رَحْمَتِکَ "
    تمنای دعا
    یازهراکربــ بلا ان شاءالله
  • آیات نورانی
  • سلام،
    نیمه ی شهر خدا ایستاده ای،
    ماه آمدیم، آغوش باز کن؛
    پادشاه کرامت..!
  • آیات نورانی
  • سلام,

    گناهان را دور بزنید!

    وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">