چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

"بسم رب المهــــــــــــــــدیــــ"


یه دلنوشته هست برای امام زمان....خوشحال میشم بخونید


یخورده زیاد بود برای همین تو ادامه بخونید


غم بی تو ماندن آنچنان سنگین است...که به هر آینه ای مینگرم،

            میشکند...

بی تو نمیشود نفس کشید...وقتی که هربارنفسم در مجرای حنجره ام بغض میکشد و تصویر بی تعلق نبودنت در ذهنم متلاشی میشود،تمام وجودم،احساسم،قرارم میشوی...

نیستی؛

نبودنت را چنان به رخم سیلی کشیدم که گونه ام از درد در هوایت به تبلور در آمد!

کاش میدانستی...وقتی دلم کنارم نیست،چه دارم.

بی دلی که اشکهایش گویای تصورش نخواهد بود وهق هقش در فضای بی رنگ پنجره صورت نیلی بغضش را به رخ آسمان میکشد...

آه...

دلتنگ شده ام...به اندازه ی تمام گریه ای که مجنون وار از زندگی تو را میخواهد!

میگویی چه کنم؟

دست بردار نیست...هر لحظه خیالت را به ذهنم دست میکشد و هواییم میکند!

غیر تورا بنویسم؟

من از هر چه غیز توست رهیدم...واژه ی غیرتو در هیچ لغت نامه ای برایم اعتبار ندارد!!

همیشه تویی...در تمام زندگیم.

وقتی دلم به دیدنت بال بال میزند و تو با رخ نشان ندادن پرپرش میکنی معشوق تر میشود

میبینی...

چه نیازی ست عشق؟که ندیده فداییت شدم؟

تو هستی...حجابی ست از شرم و حیا(گناه)نمیگذارد ببینمت!!

وقتی علت نیامده معلول تراشی میکنی همین است دیگر...

من "عاشق" میشوم!

هر وقت که برای حاجتی دخیل زدم انتظارت را خواستی با برآورده کردنش مرا بیازمایی که چند مرده عاشقم...

ولی هربار بهانه تراشی کردم و تو میدانستی که حاجتم نیار وصال تو بود...

نیاز؛

این نیایشی ست که مرا بی قرار تو میکند...

عشق؛

چیزی ست که فقط به تو تعلق دارد،چون هر که تورا درک کرد از زندگی افتاد...

سقوط؛

اولین باریست که نبودنت را چشیدم...فقط مرا از زمین به آسمان برد!

وقتی اشک امان مرا میبرد دلتنگیت در پناه نگاهم سکته میزند

باران؛

بدون تو باران هم بوی تشنگی میدهد..

در این هوای من...قلمم هم برایت اشک میتراود از زغال!

چگونه میشود نوشته ای را تمام کرد وقتی تو آغاز نفس هایی؟؟

"الهم عجل لولیک الفرج"

التماس دعا(خیلی محتاجم)

 

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر

نظرات  (۱۶)

  • عزرائیل جوجو
  • طیب الله زیباست
    سری به ماهم بزن
    اگه نیومدی با عزرائیل جوجو طرفی
    پاسخ:
    ممنونم.....حتما میام
    سلام
     به روزم وپذیرای شما.
     یا علی
  • قلمداد ظهور
  • قسمتی از دیالوگ یک بازیگر سینما
  • قلمداد ظهور
  • قسمتی از دیالوگ یک بازیگر سینما
  • قلمداد ظهور
  • ممنون سر زدی...

    سلام
    بروزم
    تشریف بیارید
    یا علی...
    پاسخ:
    علیکم....

    بله خدمت میرسم
    سلام
    بروزم

    خسته نباشید یا زهرا
    چه دلنشین و زیبا....ممنون
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتــــــــــــــــــ
    ولادت حضرت معصومه (س) مبارک
    بروزمــــــ
    یازهرا کربــــــ بلا انشاالله

  • خادم الحسین (علیه السلام)
  • سلام
    عیدتون مبارک
    *****
    به روزم
    یا علی
  • قلمداد ظهور
  • محرومیت یعنی شهر را ندیده باشی ولی ذهنت درگیر چراغانی آن باشد...!
    سلام
    با مطلب"پالپ کتاپ یا همان..."میزبان نظرات ونقد های شما هستم.
    یا علی

    سلام
    بروزم
    یازهرا
  • امیرابوالفضل علوی
  • سلام
    لینک شدید
    یا علی
  • حضرت مادر.سـ
  • سلام و عرض ادب خدمت شما وبلاگ نویس محترم


    بمناسبت دهه مبارک کرامت با

    ویدوئی در وصف هشتمین امام

    پذیرای دقایقی از اوقات شریف شما هستیم.

    پیشاپیش تشکر از حضور شما/


    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
                ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
         
              حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
            میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

    ***همسنگری...
    در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

    + یازهرا(سلام الله علیها)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">