چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

غفلتـِ من:(

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

grlk

آقایـِ غریبـِ من؛
غیبتـِ تو....دلیلش...."غفلــــــتِ من" است!

دردت به جانِ من مولا....

داری تاوانِ غفلت هایــِ مرا پس میدهی"...."

....چطور طلب کنم تو را که دل خون کردم؟

و تو چطور بی منت برای این "عاشقِ سر بارت" دعا می کنی؟


درد_دارد....بی تو تمام زندگیم:(

نظرات  (۳)

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • :'( :'( :'(
  • گیله مرد ... "بر ثانیه ی ظهور مهدی(عج) صلوات"
  • درد_دارد ... بی تو تمام زندگیم :'(


    چقدر حرف دارد

    "درد دارد... بی تو تمام زندگیم......
    "
    پاسخ:
    درد_دارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">