چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

"مُجیر"_پناه دهنده

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ


http://freeupload.in/uploads/1322360443.b8eba4355174.jpg

دستم بگیر_دلبرا!شده ام بی تو،من "حقیر"

غفلت گرفته مرا_در بند دنیا....شدم "اسیر"

با هر دو دستِ پرُ گُنهم آمدم....گداییــت!!

تا با هر دو دستِ خود بدهی به این "فقیر"

من سائلم_نشانیِ درگاهِ تو کجاستـــــ؟

خواهم نشینم،به راهِ تو...نگاهم کنی "امیر"

آرام نمیشود،چه کنم؟_دل بیقرارِ توست

قدری برس_تو به حال و روزِ این"صغیـر"

من...من...نه عزیزا...فقط تو مطرحی!

این_یک منِ ناچیز را از خودم "بگیـــــــر"

دارم به سر.....روز و شبم را هوایِ تو

من بد_ولی تو؛نِعمَ المولیّ و "النصیـــر"

لنگ استـــ،تمام زندگیم_بی پناهِ تو....

دستی بگیـــر رویِ سرم،یاایها "المُجیــر"


1آذر93/گیلان

نظرات  (۴)

واقعا فوق العاده

مخصوصا اینجاهاش:

دارم به سر.....روز و شبم را هوایِ تو

من بد_ولی تو؛نِعمَ المولیّ و "النصیـــر"

لنگ استـــ،تمام زندگیم_بی پناهِ تو....

دستی بگیـــر رویِ سرم،یاایها "المُجیــر"


درپناه صاحب الزمان
  • مولای من امام خامنه ای از جملکی ها
  • افرین عالیه 
    پاسخ:
    ممنونم از شما....التماس دعا برای زیبا ترین یوسف زهرا
    سلام عالیه شعرتون 
    خوشبحالتون سعادت خیای بزرگیه
    {از جملکیام____ساز دلنواز حسین. زینب} 
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونم ازتون
    محتاجم به دعا
  • امیر حسین
  • سلام
    واقعا عالی بود....بی نظیر....احسنت بر شما
    ان شاالله به برکت صاحب اشعارتون روز به روز قلمتون بیشتر بزنه برای مولای غریبمون
    نوشتن از آقا...خیلی ارزش داره
    خدا حفظتون کنه
    درپناه صاحب الزمان
    یاعلی
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    ممنونم از نگاهتون
    ان شاالله با دعا های شما بزرگواران وگرنه این حقیر آنچنانی نیست که در نوشته هاست
    خدا شمارو هم حفظ کنه
    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">