چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

دردِ من....مولا:'(

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ب.ظ

تمام درد عالم برای من؛

بی دردیم برای توست!!!!

مگر نه آنکه عاشـــــ ـق_باید درد معشوق داشته باشد....؟

....درد_دارد....تمام جای جای زندگیم مولا:'(



نظرات  (۲)

  • سید مهدی موسوی
  • چو شب به راه تو ماندم که ماه من باشی

                                   چراغ خلوت این عاشق کهن باشی

    به سان سبزه پریشان سرگذشت شبم

                                   نیامدی تو که مهتاب این چمن باشی

    پاسخ:
    ....العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان:'(
  • امیر حسین
  • زیبا....
    واقعا درد دارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">