چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

صیــ...ـــدِ کیمیا !

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ

دوباره آمدی و_من دوباره در رَهِ تو....

شبیهِ مستمندی که شده آشنایِ درت

گذشته در رَهت اینبار بیمناک تر از؛

کبوتری که شده_جیره خوارِ رَهت!

شده چو آهویی و می دود که رسد،

به پیشِ صیادی که شده صیدِ کیمیای لبت

سری به حُرمت چشمِ دلربایِ ضریح،

دوباره زیر میرود و میشود چو خاکِ بَرت

من و_گناهِ من و_طمع و_امیدِ من به حرم!

تو و_کرامتِ تو و_سایه ی دلربایِ قدت

منی که آمده ام در مسیرِ زائرِ تو

تویی که میزبانی و من هم شدم گدایِ غمت!

بگیر دستِ مرا و بخر مرا ای عشق؛

به آبرویِ دو دستِ عمویِ تشنه لبت

چه نا تمام شده شعرم کنارِ گنبد تو

هوا،هوایِ تو کرده_هوایِ نابِ شبت

 

16شهریور1393/گیلان

 

نظرات  (۲)

بگیر دستِ مرا و بخر مرا ای عشق؛

به آبرویِ دو دستِ عمویِ تشنه لبت....





پاسخ:
ان شاالله دستگیر همگیمون سقایِ کربلا
  • منتظرِ عبور
  • چقدر زیباست....
    سیرِ نوشتنتون واقعا عالیه
    توی سه سال متوالی شعر گفتین برای امام رضا قشنگ بود هرسه شون ولی بنظر من دومی قشنگتر بود....این هم عالی
    پاسخ:
    ممنونم ازتو بزرگوار....نه نوشته هام انقدرم تعریف نداره
    جمله ی معروفم:
    "شعراو نوشته های من قشنگ نیست،چون اسم و نشون و دلربای عالمم توش اومده روشنش کرده و زیبا جلوه میده"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">