چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

به گریه می اندازد مرا....

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

آقا جانم....؛

_ به گریه می اندازد،

....مرا

خنده دار ترین حرف هایی که اثری از "تـــــــ....ـو" ندارد...

+اینروزها برایم....خنده دارترین ها هم گریه دار است

خنده بی تو....؛

درد_دارد





. آری؛کسی که در حل مسئله های زندگی نگاه نگران و مهربانانه ی تو را از اعماق وجودی خودش حس
نکند.....نیامده است!_بی خبر است!

: بی خبری و حیرانی!.....؛حیرانم.....جبری درکار نیست!جبرِ زندگیم،خودمم!این"منِ وجودی" من است که خود خواهیش او را به تو نمیرساند!

:. آقا اجازه؟_بشکن مرا....بشکن منیتم را....بخدا خسته شده ام.............درد دارد وقتی زورم به خودم نمیرسد....درد دارد:"(

:: خسته ام.....از خودم.....از تمامِ ثانیه هایی که غافلم از تو.....مانده ام....درگیرم که مگر میشود ادعایِ عاشقیت کنمو گاهگداری از یادم بروی؟

::. خسته ام آقا....بخدا بس است....تو نیستی و من بدجوری گره خورده ام در زمین و زمان....

::: انگار نه زمینی ام نه به آسمانِ نگاه های تو وصلم....!انگار عبارتِ"و ما بینهما" منم!:"(

:::. "روزمرگی"=بدترین احوالات من است...

نظرات  (۲)

با سلام و عرض خدا قوت.
مطلب فوق با ذکر منبع در سایت قافی درج شد.
اجرکم عند الله.
http://qafi.ir/?p=8933
  • برای *از تو گفتن* کمم
  • چگونه بی تو اینگونه می خندم.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">