چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

چ ش م ا ن ت ظ ا ر

مقطعه میکنم،چشم انتظاریم را!!!_بگذار بشوم

"حرم"

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ

دردم گرفته،حالِ مرا شفا_حرم

این بغض هایِ سر به سرم،گریه ها_حرم

یک شب،به زیرِ مَهِ تابانِ چشمِ تو

حالِ منِ گنهکار را دوا _حرم

بن بست رسیده ام و گره افتاده در سرم؟

حلّال این همه بُهت و گمراهیا_حرم

دلتنگ شده ام و دیدارت آرزوست

سر راست،کسی هست ببرد مرا_حرم؟

خستم؛از این همه دوری،ببر مرا

من،این گدایِ خود را،کجا؟_حرم

تو ای طبیبِ این بیمارِ مبتـــــلا

تجویز کن برایِ من "اورژانسی" تا_حرم

دور است،از زمین و زمان!بهشت است حریمِ تو

قم_کربلاست،مسیری تا کربلا_حرم

آرام میشوم...شده ام من اسیرِ تو

اری،چه خوش میدهد بانگِ یارضارضا_حرم


20دی1393/گیلان

.  این روز ها،حالم بی هوایت چنان نفس گیـــر شده که بغض هایم سکته وار در گلویم دق میکند

:  دلتنگ "حـــرم" شده ام...هیچــ جز حرمت دوای اینهمه غفلتهایم نمیشود

:. طبیبِ تمامِ دردهایِ من...عجیبــ در روز و شبهایم گیر کرده ام

:: دلم برایِ یک قدم در صحن تو تنگــ شده خانوم :"(

نظرات  (۴)

  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    بروز هستیم

    با عنوان:

    چرا شاگردان میلتون فریدمن،اکنون فریاد فساد سرمیدهند؟

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/10/21/fridman123123

     

    فرهنگ پرواز

    باتشکر

     

  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • سلام علیکم
    عالی بود
    احسنت
    نفستان گرم به حق بی بی
    سلام علیکم مومن
    کجائید ؟
    نیستید ...
    کمی فعالیت کنید لطفا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام بزرگوار خدا قوت 
    وبتون ونوشته هاتون عالیه من آدرس وبتون رو تو جملک دیدم والبته اونجا پیام هم گذاشتم براتون 
    ابه وب من هم سربزنین ودلنوشته های منو بخونیین موفق باشید وبرقرار 
    التماس دعا ی فرج 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">